Så då var det dags!

Alright, den här sidan kickades aldrig riktigt igång. Så nu har har den bytt riktning och ni kan följa mig och min planering inför min kommande kortfilm.
Så vad händer just nu, jo jag har mitt manus som står redo och allt förarbete inför kommande inspelningsdatum (2-8juli) är under fullgång. Imorgon ska jag och scouta en av mina inspelningsplatser. Det jag ficka reda på under mitt telefonsamtal var att han slängde ut sig att bl.a .delar av serien Dexter har spelats in här, varpå jag genast började misstänka höga kostnader. Men han talade även om att de har en “rate” eller kostnad för studenter och som tur var han en rätt skön kille med mycket humor så förhoppningsvis kan jag förhandla priset en del. Inspelningsplatsen är klockren och passar mitt manus perfekt. Så håll tummarna för att allt går vägen och mer uppdatering /bilder kommer imorgon.

Vill du se vad som händer bakom kulisserna av min kortfilm och även följa med på förberedelserna? Då rekommenderar jag att ni sponsrar en mindre summa på min crowdraising som startar strax. Ni har även chansen att få fina gåvor för er generositet. Mer info om detta inom kort.

Hörs imorgon!

Leave a Reply

