Omstrukturering

Omstrukturering

Idag fick jag omstrukturera lite i planeringen då en skolkamrat var i nöd och behövde hjälp. Självklart ställde jag upp dock så blev min egen planering framskjuten. Men klart att man måste ställa upp på andra då man antagligen kommer att sitta i liknande situationer framöver. Så blir istället en uppdatering/bilder så fort jag har en ny lucka.

Jag bjuder på en bild från tidigare skolgång när jag så fokuserat jobbar med en 35mm kamera från ARRI.

Nu fortsätter planering och strukturering av alla delaktiga bakom kameran.

Later!

Leave a Reply

