Restaurangen i helhet

Restaurangen i helhet

Alright då har jag besökt den första tänkta inspelningsplatsen. Som ni ser på bilden är det typiskt 50-tal med den rosa och gröna atmosfären. Passar ganska bra vad jag är ute efter men man måste även ta i beaktning att inventarierna inte är uppe. (Finns i köket)

Han som var ansvarig för anläggningen var en riktig lirare med många historier. Fick veta att Grease spelats in på motellet som jag även besökte, den ligger precis bredvid restaurangen med samma tema. Även att serien Dexter har spelats in här , såväl som flera andra erkända produktioner.

På denna anläggningen som enbart används för filmproduktioner finns det även en stor tömd pool, en gigantisk bilsamling med allt man kan tänka sig, (var riktigt häftigt) samt motellet.

Priser är fortfarande lite högt för min produktion men förhandling pågår mellan oss. Tyvärr kan jag inte nämna några siffror men jag hoppas vi kan komma överens om något inom rimlig budget.

Nu fortsätter sökande efter liknande restauranger samt resterande inspelningsplatser.

Uppdatering följer🙂

“Kommentera gärna vad ni tycker om restaurangen”

4 thoughts on “Restaurangen i helhet

Leave a Reply

