Inspelningsplatser

Inspelningsplatser

Location scouting dag 2 & 3
Alright så efter många inspelningar så är det nu full koncentration på mitt eget projekt.

Har bokat in 4 konsultationer för att diskutera diverse delar av min film denna vecka och i morgon bär det av för att scouta mera inspelningsplatser då jag möjligen har förlorat 1. Eller d.v.s priser ändrades rätt drastiskt plötsligt.

Besökte även flera platser men tyvärr så räckte inte kamera batteriet.

Vi stannade till vid ett bilupplag på vägen där jag hittade några riktiga skönheter. Om priset är rätt så funderar jag på att använda mig av Cadillac ´67an (Bil 1). Så håller tummarna för att det går vägen.

Nu måste jag fortsätta kika på inspelningsplatser så jag har några fler att besöka i morgon. Uppdaterar då.

Tjabba!

Leave a Reply

