Stress!

Har sååå mycket att göra just nu och dagarna flyger iväg.

Har hittat en inspelningsplats som är så perfekt för mitt manus. Det sjuka är att den är precis som jag föreställt mig. Jag ber till filmgudarna att den är tillgänglig för mina datum, jag skulle bli så lycklig.

Ska dit och scouta i morgon. Om den är tillgänglig så kommer jag att låsa den på plats. 

Helgen kommer att gå åt till audtions och förberedelser inför min “greenlight meeting” på måndag. Då måste det mesta vara klart för att få ett godkännande att spela in. 

Just nu är jag så trött då jag blev utan sömn dagen innan. Sov 1h på förmiddagen men hjälpte inte speciellt mycket.

Ska se om jag kan lägga upp några bilder på platsen i morgon.

Leave a Reply

