Toppen dag!

Alright, min dag.
Blir ringd på morgonen att plocka upp lite rekvisita för en inspelning sedan fast i en vansinnig kö till inspelningsplatsen. Står vid ett rödljus och en snubbe kör rätt in arslet på hyrbilen jag har. Kuuuul start på dagen tänker jag (tog hans information) Men det är inte slut där. Vi spelar in och det händer nästan en olycka med en lins för att det var så stressigt (mina snabba reflexer förhindrade detta). Dagen är slut och jag ska hämta bilen men den vill inte starta, batteriet är tvär dött. Huuuurrraa vad kul. Jag går ut och kollar motorhuven med en kompis som var med, skulle testa bilen igen och dörrhandtaget till bilen losnar i handen på oss. Faaan vad kul. Så vi står i ett köpcentrum med dörrhandtaget i handen och ringer till företaget som hyrde ut den. De sa att de skulle skicka en mekaniker att kicka igång den. Själv så är man stressad som fan för att jag var tvungen att ordna en hel del för mitt eget projekt. 4 timmar senare i stekhet sol kommer dem och får igång den. Jag åker därifrån och när jag ska betala har jag stått där så pass länge att det kostar nästan 150 spänn i parkeringsavgift. På vägen hem, mer långa köer och fast i trafik. Vilken toppendag…

Leave a Reply

