Ingen uppdatering!

Det blev lite dött här ett tag. Detta p.g.a att jag har varit iväg på inspelningar hela dagarna och inte haft möjligheten🙂 . Jag tog det kloka beslutet att skjuta upp min egen film ett par veckor då tiden har runnit iväg och det har varit för mycket jobb runtomkring. Känns inte värt att negligera sitt eget projekt utan jag vill göra det rätt! Något jag kan säga att jag är nöjd med! Så produktionen fortsätter, i hög fart! Nu blir det att ta nya tag och köra 200%. Om ni visste hur mycket förarbete som krävs för att spela in en 15min kortfilm, sanslöst! :) 

Ha det!🙂

Leave a Reply

